【新冠肺炎】確診數字下跌 疫情有好轉?網友爆公司「正常上班」

【新冠肺炎】確診數字下跌 疫情有好轉?網友爆公司「正常上班」

新冠肺炎在港爆發第三波,雖然近日的單日確診數字稍有回落,但依然不少群組爆發,如Star Global傳銷公司、葵涌貨櫃碼頭等等,大家理應繼續抗疫,避免不必要的群體活動。不過,有公司就決定懶理群組爆發的危機,決定取消在家工作 (WFH)措施,要求員工如常上班,有某公司的員工就在討論區大呻,擔心全公司上班會增加感染風險,直斥公司罔顧員工生命,隨即引來網友熱烈討論。

延伸閱讀︰【新冠肺炎】社區現爆發群組!有啲工無得WFH 邊種職業最高危?
 

 

當事人表示自己於工程界工作,他指在這段抗疫期間,公司本身有WFH政策,無奈同事們照樣回辦公室工作,有人甚至返足5日,令相關部門的主管改變想法,在最近確診數字稍有回落之際,全公司取消WFH。此帖文一出,引起不少打工仔留言︰「唔返工仲邊有疫情」、「我做緊嗰間都係見少咗人中招就取消WFH」、「做工程的,瘋狂OT 人工又低,前途又唔好」、「WFH=Work From Hell呀嘛」。除了取消WFH令員工不滿,當中更有人大爆自己公司申請政府的「保就業」計劃,取得補貼後,立即炒掉員工,令打工仔非常激心,大鬧公司「無良」。

延伸閱讀︰【新冠肺炎】防疫措施再「加辣」 張建宗籲僱主准在家工作

公務員在家工作至23日? 公務員網上斥︰日日都返工
除了私人機構的打工仔嬲爆,於政府工作的公務員同樣經常吐苦水,原因是政府在新冠肺炎第三波疫情發生後,宣布提供非緊急服務的公務員可WFH,惟有些部門的主管堅持要求員工如常上班,令不少公務員都到Faceboo爆料,直斥上司無視政府的安排,更令有些部門爆發疫情。至於屬於高危一族的救護員,亦試過投稿,表示有同事接觸確診病人後,當局沒有安排同事接受隔離及做檢測,反而要求他繼續開工,認為此舉不但莫視下屬安危,更有可能造成前線人員大爆發。

延伸閱讀︰【新冠肺炎】網傳九龍東一公司員工確診 全體繼續返工 無得WFH

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 【WFH】在家工作要交報告、每日視像上司 打工仔:寧願返公司……

  • 【職場熱話】住觀塘返觀塘好爽?網民:由住宅區行去工業區又熱又冇車搭…

  • 【職場兩性】台灣男友VS香港有好感同事 女員工難以抉擇:已經成年冇見自己男友…

  • 【職場熱話】見工HR勁燥底 審犯之餘 仲大鬧求職者:點解未搵到工就辭職!

  • 【職場文化】同事帶畢業袍返工影相 同事:到時結婚可能着婚紗返嚟!

  • 【職場熱話】發夢老細喺自己面前跳落街 有咩寓意? 網民:你真係好唔鍾意你老細!

  • 【職場穿搭】着唔着得牛仔褲返工? 金正恩下令穿緊身牛仔褲一律勞改!

  • 【職場文化】移民去做藍領 定係香港做白領? 網民:做藍領搵到食我又唔介意呀!

  • 【職場熱話】放工冇耐已經諗緊聽日返工點 網民:試過發夢開會、見客……

  • 【職場熱話】新同事賠糧過嚟 返咗幾日被人炒 網民不忿:無良銀行!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow