【見工奇遇記】面試被「你都冇相關工作經驗」激嬲 網友︰你一出世就有?

【見工奇遇記】面試被「你都冇相關工作經驗」激嬲 網友︰你一出世就有?

問問大家,當你去見工面試的時候,最怕HR或僱主說甚麼?最近,有網友在討論區大呻,因為自己只有兼職做售貨員的經驗,見工時僱主問「你都冇相關工作經驗」、「你做啲Part Time同份工冇關係」,令當時人秒速著火。

延伸閱讀︰【見工面試】回答「憑咩要請你?」 求職者點靠一段獨白獲取錄

無經驗就唔請?網友︰「問佢有雞先定有蛋先」
相信不少求職者,特別是初入職場的畢業生,都會遇到「無經驗不請」的痛苦經歷。這次網友在討論區的帖子,吸引到很多同路人的原因,因為當時人剛畢業,上學時期只做過兼職,沒有全職經驗,其他網民看到帖子後,深感認同,因而引起熱鬧討論,例如「你一出世有經驗?唔請返工點有經驗?」、「做PT點解要同呢份工有關,轉行唔得呀?」、「一句講哂,12k你請唔請?唔請我走人?」、「你(面試官)一出世就有呀」等等。

不過亦有理性的網友,給當時人一些正面的評語,好像「個個做第一份intern之前,都係冇工作經驗㗎啦,最緊要show到畀人睇你有誠意同醒目」、「要講吓自己唔怕辛苦」,希望當時人用正確的態度見工,而且面試成功。

延伸閱讀︰【見工面試】唔係個個都識!CEO請人10年:面試應提4條問題

職場初哥的面試注意事項
初入職場,頭幾次面試時,很多時候都會被HR或僱主問到口啞啞,其實大部份面試官都並非希望求職者答到100分的答案,反而只是想測試你的應變能力,因此建議大家遇到一些不懂回答的問題,不要亂回應,應該誠實表明自己對這個範圍不熟悉,但有心會向這個方面發展和學習,展示出你願意接觸新事物和有積極、上進的態度。

想知更多面試技巧,可看︰
視像面試有技巧 留意表情衣着和...

戴住口罩見工注定Fail?疫情期間留意3面試技巧

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow