【職場熱話】千奇百怪!盤點同事最古怪行為!

【職場熱話】千奇百怪!盤點同事最古怪行為!

古怪的同事就像便利店,總有一個在身邊!有種奇怪的同事是獨家村,完全不想和其他人談天,只活在自己的世界;另一種是會帶麻煩給人,但他的行為同時也令人哭笑不得。這篇文章講述的大多是後者!

延伸閱讀﹕【職場熱話】私人秘書慘過做工人?網民:要幫老闆仔女格價買內衣褲

職場上工作最忌便是被人罵﹕「到底你有冇帶腦返工架!」,很多你以為是常識的東西,在他們眼中是新奇事。例如有網上在Facebook列出同事古怪行為︰「點解fax咗張嘢畀人,仲會係部機出返嚟嘅?」,「發晒脾氣話電腦壞咗,點撳都唔著,原來未撳著熒幕。」另外有例子是麻煩到全世界,「將奶皇月餅放入微波爐叮 20分鐘,最後響火警鐘。」,「較對兩份影印出來的文件,2小時後才發現沒有錯處。」

精挑細算,編輯部嚴選5個最奇怪行為,正觀看的你又有否遇過同類例子呢? ( 按圖放大 )

延伸閱讀﹕【職場文化】公司遇過6種最奇怪同事 網民:用咁嘅方法扮有男朋友

除左上述5個古怪行為外,相信各位也遇過不少奇怪性格的同事吧!以下6種你又遇過嗎?( 按圖放大 )

延伸閱讀﹕【讀者投稿】有錢Full Pay買樓無錢買茶包?男同事偷公司用品轉賣東窗事窗

延伸閱讀﹕【職場熱話】 打工仔最想WhatsApp加咩功能?網民:預設時間Send信息射波

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow