【打工仔嬲爆】唔想再喺觀塘返工? 網友︰塞車塞_夠未呀?

【打工仔嬲爆】唔想再喺觀塘返工? 網友︰塞車塞_夠未呀?

早排有打工仔在討論區開Post,大談全港18區最令人討厭的返工地區,引來大批帶著怨氣和怒火的同路人留言。其實當時已經有人表示觀塘是全港最討人厭排行榜第一位,因為該區人多車多,附近環境又差,每次返工都焗到身水身汗,未回到辦公室已成身臭味,想不到最近的交通情況,再令打工仔們情緒崩潰。 

延伸閱讀︰【職場熱話】18區最痛苦的返工地點!觀塘熱到變蒸爐?

網友開Post表示「正式宣布觀塘係最垃圾嘅地區」,原因是每次他在觀塘花一個多小時,都等不到想乘搭的巴士,又經常塞車,搞到架架車都塞到水洩不通。其他網友看到此Post,紛紛留言表示認同︰「觀塘人個個腳力驚人」、「上咗車仲要企個幾鐘」、「仲話要打做觀塘做中環,遲啲嗰堆新樓起好入埋伙仲塞」、「條開源道有無邊日無塞過」等等。

延伸閱讀︰【長途返工】南區返粉嶺每日來回4個鐘 網友︰飛台灣都得

根據運輸署交通投訴組最新的季報資料顯示,2019年10月至12月期間,該部門共接獲719宗有關交通擠塞的投訴,當中排第一的觀塘,有52宗投訴,比起2018年的10宗,足足多420%,而交通投訴組指引致交通擠塞投訴的原因如下:

1/ 交通管理 – 接獲131宗投訴
2/ 道路工程 – 接獲23宗投訴
3/ 車輛阻塞 – 接獲245宗投訴
4/ 其他 – 接獲36宗投訴

延伸閱讀︰【屯門公路】打工仔塞車遲到被扣糧? 原來違反勞工法例!

市區重建局︰打造「新觀塘」
觀塘的塞車情況嚴重,市區重建局早前就在官網匯報了觀塘市中心重建計劃的最新進展,當中更為全港首個附設室內巴士候車區的公共運輸交匯處,作詳細介紹。

  

圖片來源︰市區重建局

市區重建局認為,要解決交通難題,先要「人車分隔」,例如透過興建新的綠化有蓋行人走廊,連接市中心與周邊地區,為行人打造一個既安全又方便舒適的步行環境。至於新興建的有蓋公共交通交匯處設有兩層,分別是上層的巴士總站和下層的小巴總站,配合空調巴士候車區,讓乘客可以在舒適的地方候車,同時減少意外發生。

延伸閱讀︰【返工奇遇記】搭車最驚遇到咩人? 網友︰最恐怖係除口罩咳
 

你都想移民?即睇︰
【移民澳洲】澳洲人工比香港高?即睇技術移民4大方法!

【BNO移民英國】英國有咩工種欠缺人手?邊個城鎮最高人工?

【BNO移民英國】當地做IT、Marketing揾幾多?詳列多個職位的平均薪金

【韓國移民】買層樓就成功移民?有3件事要注意

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【區區打工仔】冬至有得早放?觀塘打工仔︰收工預幾多個鐘先返到屋企?

  • 【薪酬討論】年資越長薪酬越高?網民:薪酬應同能力掛勾!

  • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

  • 【投行排名】行內人士票選!頭25間最值得加入嘅投行!摩根大通排第17 艾維克排第2 第1名係OOO?

  • 【4天工作】新加坡12月起 可每周4天工作!打工仔可要求彈性上班時間及地點?

  • 【退休年齡】全球面臨退休危機!65歲退休成為夢想 專家:75歲先係合理退休年齡!

  • 【商業電郵|職場英語】太忙遲咗覆Email?教你5句常用道歉句子

  • 【行業秘聞】機師廿萬一個月?揭開航空界秘密!

  • 【職場熱話】好工可遇不可求!點樣先叫做好工?網民:老闆好、同事融洽已經好難得!

  • 【Z世代】逾7成年輕人自認幸福!4大理由同錢冇關係?

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow