【讀者投稿】老細成日亂發脾氣 打工仔︰我當佢無到!

【讀者投稿】老細成日亂發脾氣 打工仔︰我當佢無到!

打工仔返工最怕的,除了無得升職加人工,或者日日做到無停手,還有老細或上司亂發脾氣,亂叫、亂掉東西、亂拍枱已屬小事,最難接受是用粗口鬧人。讀者R小姐近日投稿,表示她的老闆因為業績問題而情緒差,經常向下屬開刀,有次更試過用粗口鬧同事,她認為老闆行為過火,令人難以接受。你又有沒有試過遇到脾氣差的老闆呢?如果你是R小姐,又會怎樣做呢?

延伸閱讀︰【職場貼士】返工返到懷疑人生?五種最常壓力爆煲的員工

業績差就可以亂鬧人?
R小姐表示,因為近半年新冠肺炎影響,公司業績未如理想,最近一個月甚至跌落谷低,可能擔心生意問題,公司老闆每日都「更年期」,R小姐說︰「佢 (老闆)呢排明顯心情麻麻,成日都叫人開會諗辦法補救,但係大家都知個市差,有啲嘢控制唔到,全班同事都努力做啲成績出嚟,但老闆都唔理我哋付出咗幾多,見到條數唔OK就鬧,咁好難同以前比較架喎…」生意差,幾乎是全港公司近半年常見的問題,不過並非所有老闆都肯接受現實,只要見到業績差已失控,正如R小姐所說︰「佢又唔諗吓我哋日日OT,日日諗方法救公司,佢淨係睇個數字架咋,乜都唔理,有同事病都要被人哋照返工,傻架!」

延伸閱讀︰【職場測驗】10條問題!即時Test你有冇過勞10大徵兆!

老闆情緒失控  亂掉東西兼用粗口鬧人?
本港最近的失業率維持6.1%,就業不足人口持續上升,打工仔在工作即使有多辛苦,都選擇忍氣吞聲,目的是不想失去工作機會。R小姐就是其中一個,她失落地說︰「其實每日都好辛苦,但出面個市唔好,好難搵工,所以而家點都好我都會忍,不過有時老闆真係好過份,就好似有次開會,有同事唔到數,就被老闆亂掉文件兼用粗口問候。」被問到她同事當時的反應,R小姐就說︰「梗係喊晒口啦,唔只嗰個同事,其他同事都嚇到呆咗。」

R小姐表示,現在已經開始搵工,準備辭職了︰「我真係睬佢都嘥氣!」

延伸閱讀︰【辭職學問】疫市下辭職太不智?5個警號提示你應該勇敢轉工

你的上司又是否屬於好上司?不妨問問自己...

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow