【職場熱話】新仔遲到 返公司仲食早餐?打工仔︰而家啲人咁做嘢?

【職場熱話】新仔遲到 返公司仲食早餐?打工仔︰而家啲人咁做嘢?

有人話公務員是鐵飯碗,因為收入穩定,而且不怕被裁員,因此很多香港人大學畢業後,都紛紛投入政府部門。最近,有網民在Facebook《公務員secrets》投稿,大鬧入職一年的政府文書助理(CA)日日遲到,回到公司後更吃15分鐘早餐才開工,偷懶程度比前輩更強。

延伸閱讀︰【職場熱話】千奇百怪!盤點同事最古怪行為!

遲到還吃早餐  網民有支持有反對

出Post一出,即時引起網民熱烈討論,有人認同該CA的行為︰「15分鐘算係快食,如果一路做一路食有咩問題?!」、「大把老一輩準時返工,但分分秒秒都係A字膊、講是非、做錯嘢!」、「如果樓主你係佢嘅IC,咁我諗你嘅Supervision應該有問題」、「工作上有無問題先?」、「遲一分鐘佢當唔當遲先」。不過,亦有網民看不過眼,表示不認同CA的舉動︰「而家啲後生係咁」、「而家啲人咁做嘢?」、「烏煙瘴氣」。

延伸閱讀︰【職場熱話】搵工一定要識打速成倉頡?網民:同事日日用語音嘈到癲

Office最令人分心的10大排行
看到有同事遲到、早退,看不過眼?其實他們不影響你工作,已算幸運。最近有外國機構訪問了5000員工和人力資源部的打工仔,統計了10項公司中最令人分的事…

延伸閱讀︰【職場貼士】返工返到懷疑人生?五種最常壓力爆煲的員工

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow